streda 9. decembra 2015

Top farby Vianoc 2015



Ja MILUJEM VIANOCE :) a odkedy mám svoju domácnosť, milujem ich ešte viac! Celý ten proces vymýšľania darčekov, zdobenia interiéru, kolegyne pospevujúce si vianočné koledy a nakoniec - moja najväčšia radosť je pri zdobení stromčeka :)
Vianočné stromčeky a vianočná výzdoba, sa tiež podriaďuje trendom a ja som pre Vás pripravila top medzinárodné VIANOČNÉ TRENDY 2015.
                                                                                    

1. ĽADOVÉ KRÁĽOVSTVO
V zmysle hesla - "Všade samá biela"! Biely stromček - keď chceme šetriť tie prírodné, dajú sa zaobstarať biele umelé stromčeky, nakombinovať ich bielymi ozdobami. A aké by to bolo ľadové kráľovstvo bez bieleho soba, snehovej kráľovnej, vianočnej gule s padajúcim snehom...Vianoce by mali byť biele! 





 
2. KRÁĽOVSKÁ MODRÁ
U mňa je kráľovská modrá tento rok TOP FARBA a Vianoce bez tejto farby, by bolo veľké spoločenské FAUX PAS. A netýka sa to len kráľovskej modrej, ale nič nepokazíte ani ostatnými odtieňmi modrej! Tak šup,šup..ešte stíhate nakúpiť modré doplnky ;) Ja sa vyberiem hľadať modré kvety ako doplnok ozdôb na stromček!

 


3. CHAMPAGNE

„Champagne“ inak povedané aj platinová zlatá. Tento odtieň patrí dnes už medzi klasické odtiene Vianoc. Sú to farebné tóny elegancie a luxusu a aj hlavnou farbou Vianoc môjho manžela :) Pre spestrenie, odporúčam kazdý rok doplniť o odtieň sympatickejší manželke. Napríklad - aj tie modré kvety :)





4. GLITROVÉ VIANOCE
Moderné, ligotavé, hand made – takto by som nazvala tento štýl vianočnej výzdoby. Štýl, ktorý je vhodný do výzdoby zrubov, chalúp a do spoločnosti veľa malých detí, ktorým sa v odtieni všetkých tých glitrov ligocú ich šťastné rozžiarené očká







5.  PRÍRODNÉ VIANOCE
A posledným Vianočným štýlom je jednoducho PRÍRODA! Drevené doplnky, drevené ozdoby - návrat k prírode je vítaný v každom prevedení a v každej oblasti, Vianoce nevynímajúc! 








 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára