streda 4. marca 2015

Kameninové umývadlá



Som rada, že dnešná doba nie je už len o zaužívaných štandardoch a uniformite. 
Aj preto mám rada výzvy a páčia sa mi veci neštandardné, ktoré si zároveň vyžadujú aj istú dávku odvahy pre použitie v interiéri. Do takejto kategórie neštandardných interiérov prvkov, určite patria aj kameninové umývadlá.
Kameninové umývadlá sú najčastejšie dovážané z Indie, Indonézie a využitie majú nielen na záhradách, ale krásne vyzerajú aj v kúpeľniach! A prečo nie? Ja by som do takej prírodnej kúpeľne určite šla ;)
Kamenné umývadlo bude vyzerať dobre v kombinácii s „RETRO“ dizajnom obkladom a dlažieb, ale viem si ich predstaviť nakombinované aj s matným/lesklom jednofarebným obkladom, kde bude hlavnú rolu hrať práve kamenné umývadlo.
Ale, nie je zlá kombinácia kúpeľne s obkladmi v drevenom dizajne, prípadne v kombinácii s kameňom.




Umývadlá môžu byť DRSNÉ, neopracované! Ale aj s matným, prípadne lešteným povrchom. Voľba je len na Vás a vašom vkuse! Dokonca aj voľne stojace kameninové umývadlá pôsobia ako dokonalý solitér v kúpeľňu, na ktorom sa dá postaviť celý dizajn.














Inšpirácii je veľa, treba už len odvahu, šikovného dizajnéra poruke a kúpeľňa počiarknutá prírodou sa môže realizovať ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára